Ustaw się dobrze ze stojakiem reklamowym

Estetyka w miejscach publicznych, takich jak biura, urzędy, sklepy, banki, hotele, restauracje, kina, teatry i biblioteki to obecnie standard. W miejscach tych często jest wiele materiałów promocyjnych, takich jak foldery, prospekty, plakaty, ulotki i wizytówki. Jak więc elegancko wyeksponować te materiały zachowując przy tym porządek? Do tego właśnie służą ekspozycyjne stojaki reklamowe.

Co i jak można eksponować na stojaku reklamowym?

W zależności od budowy stojaka można na nim elegancko ułożyć i wyeksponować praktycznie każdy drukowany materiał reklamowy. Do prezentacji plakatów służą aluminiowe tablice przymykowe z ramą OWZ. Stojak może mieć jedną, dwie czy nawet więcej takich tablic. Najczęściej stosuje się standardowe rozmiary tablic na plakaty A2, A1, B2 i B1. Stojaki reklamowe wyposażone są dodatkowo w pojemniki na ulotki, foldery czy wizytówki. Standardowe wymiary pojemników to – 1/3 A4 (stojak na ulotki DL), A5 (stojak na ulotki A5) i A4 (stojak na ulotki A5).

Z czego zbudowane są stojaki reklamowe?

Stojaki reklamowe produkowane przez firmę Abikon, ramę na plakaty wykonane mają z konstrukcji aluminiowej anodowej w kolorze srebrny-mat. Tablice przymykowe z ramą OWZ mają narożniki typu T (skośnie ścięte) lub S (zaokrąglone) stosownie od gustu zamawiającego.

Ramy na plakaty przymocowane są do podstawy. Jest nią albo stelaż z konstrukcji aluminiowej anodowej ustawiony na dwóch poprzecznych listwach lub noga z aluminiowej rury (Ø 300 mm). Całość posadowiona jest na bardzo stabilnej podstawie ze stali (Ø 300 mm). Podstawa jest lakierowana na srebrny kolor.

Stojaki wyprodukowane przez Abikon są standardowo wyposażone są w stopki o regulowanej wysokości. Na życzenie klienta mogą one posiadać dodatkowo koła jezdne. Znacznie to usprawnia przemieszczania stojaka z miejsca na miejsce.

Pojemniki na ulotki zrobione są z bezbarwnej, giętej plexi. Mają one kształt tacek lub kieszeni. Kąt wychylenia pojemników na ulotki zależny jest od formatu pojemnika i jego rodzaju (tacka lub kieszeń).

Stojaki reklamowe jedno i dwustronne

Stojaki reklamowe mogą mieć elementy ekspozycyjne zamieszczone z jednej strony lub z dwóch stron. Wszystko to zależy od naszych potrzeb i wyobraźni. Dwustronne stojaki reklamowe dobrze sprawdzają się ustawione na dwukierunkowych ciągach komunikacyjnych.

Stojaki reklamowe narzędziem pracy nowoczesnego marketingu

Bardzo przekonywująco działają miejsca, w których ulotki nie rozsypują się po półkach w bezładzie. Gdzie każdy folder jest dobrze, oddzielnie eksponowany. Dodatkowo sam stojak reklamowy, jeżeli jest elegancki, wykonany z bardzo dobrych materiałów i estetycznie wykończony, to stanowi ozdobę pomieszczenia.

Stojaki reklamowe są szczególnie polecane na targi, gdzie pracuje się na ogromnej ilości materiałów promocyjnych. Bardzo dobrze sprawdzają się również w informacjach turystycznych i innych punktach informacyjnych. Tu głównie pracuje się korzystając z folderów i ulotek. Większość instytucji kultury również promuje swoje wydarzenia wydając ulotki i foldery.

W jaki sposób zamawiać stojak ekspozycyjny?

Zanim wybierzemy numer do producenta stojaków ekspozycyjnych odpowiedzmy sobie na kilka prostych, podstawowych pytań.

Co chcemy eksponować na stojaku? (rodzaj materiałów i ich format)

Gdzie chcemy ustawić nasz stojak? (czy stojak ma być jednostronny czy dwustronny)

Kto będzie korzystał z naszego stojaka? (jeżeli ze stojaka mają korzystać głównie dzieci, np. w szkole, to musi on być odpowiedniej wysokości)

W razie wątpliwości każdy dobry producent stojaków reklamowych doradzi nam i podpowie jak najlepsze rozwiązanie.

Zapytaj o produkt